یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

این روزها

خوب خدا رو شکر دوسالگیت رو پشت سر گذاشتی و فصلی دوم زندگیت گذشت دخترم 


این روزها همش منو تو در کنار هم هستیم با هم میخوابیم با هم صبح بیدار میشیم با هم میریم خرید و تو توی گرفتن وسایل خرید بهم کمک میکنی با اشتیاق انگار که کار خیلی مهمی داری میکنی 

اینو بگم حالا که با اینجا رسید:

چند روز پیش رفتیم خرید و تو یه عروسک باربی خواستی برات خریدم منتها جعبش بزرگ بود و به سختی حملش میکردی و راضی نبودی که من برات بیارم خلاصه رفتیم مارکت و یه کیسه پلاستیک دادم بهت باربیت رو گذاشتی توی و کشون کشون تا در خونه آوردیش بیچاره کیسه دیگه پاره شده بود  اون موقع یادم به کارتون رابین هود افتاد که یه خرگوش کوچولو بود همیشه یه عروسک دنبالش کشون کشون میکشید خلاصه که با اون تجسم کلی خندم گرفت 


بعد از خرید میایم خونه اگر کار تمیزی باشه با هم انجام میدیم مخصوصا لباس پهن کردن که تو کارت اینه که به من گیره بدی و اسم رنگشون رو هم بگی 


با هم غذا میخوریم و کلا تمام روز با هم عشق میکنیم البته بگما دعوا هم سر جاش هست به موقع هم تنبیه میشی حسابییییییییی


موندم اگه یه روز بخوام برم سر کار چکار کنم الان هم تو به من و هم من به تو وابسته شدممم


فردا میخوام برات خمیر و رنگ انگشتی بگیرم هوراااااااا خیلی ذوق داره میدونم 


فرشته من که الان خوابی شبت بخیر مادرم دوستتتتتت دارممممممممممممم

روز میلاد تو

عزیزم عمرم 

امروز به تاریخ ایران روز تولد تو عزیز دل من و بابایی هست 


هنوز در باور من و پدرت نمیگنجه که اون دختر کوچولوی در رگه ما  که در یک شنبه آفتابی قدم به دنیا و دنیای ما گذاشت 2 ساله شده !!!


چقدر روزها و ثانیه ها زود گذرن و چقدر ما از اینکه آغوشمون رو برای یه فرشته آسمونی باز میکنیم به خودمون میبالیمممم 


از صمیم قلب برای تو دختر نازنینمون آرزوی بهترین دقایق و لحظه ها رو داریم و از خدا میخواهیم همونطور که لیاقت پدر و مادر شدن رو به ما داد همونطور که میوه عشقمون رو دو ساله کرد بهمون لطف کنه تا بتونیم این میوه زندگیمون رو به ثمر برسونیم و از خدا سلامتی و طول عمرت رو میخواهیم 



میلاد تک نور آسمانی ما مبارکککککککک


پی نوشت : مرسی از خاله های مهربون به خاطر تبریکاشون





عکس

شhttp://s3.picofile.com/file/7377979779/Photo0091.jpg http://s3.picofile.com/file/7387806876/Photo0094.jpg http://s3.picofile.com/file/7387807846/Photo0075.jpg

روز شمارگی 2 سالگی

دخملکه عزیزم داری فقط یه هفته مونده به دوساله شدنت 


هنوز هم نمیتونم باور کنم که داره 2 سال میشه و من مادر یه دخترک ناز و مهربون هستم 


دخترکی که تا صبح بیدار میشه فقط منو بوسه بارون میکنه اینقدر منو محکم میبوسی که از خنده غش میکنم هی میگی مامان پاشووو  منم خودمو به خواب میزنم بعد تو موهامو ناز میکنی و میبوسییییی وای که چه لحظه ای هست اون موقع میبینم که چقدر بزرگ شدی


وقتی برای تمیزی خونه به من کمک میکنی میگم ایم دخترک اخرش میشه خانم خونهههه  تو هم میخندی


عاشق بازی کردن با بچه هایی  و عاشق رفتن به پارک که وقتی بریم پارک دیگه نمیخواهی برگردی 

تازگی ها دوست داری با خاک بازی کنی و هر روز با همدیگه سر این موضوع سر . کله میزنیممممم


خیلی خوشم میاد که تونستم کلکه بخشش رو بهت یاد بدم تا ببینی من ناراحتم زود میگی ببشییییددددد 

تا صدای اذان میاد هر جا باشی میگی مامان نمازززز اللهههه


ترکی رو خیلی راحت حرف میزنی و من هنوز منتظرم که فارسی رو هم روان یاد بگیری ایشاللهههه


http://s3.picofile.com/file/7377979779/Photo0091.jpg