یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

۸۰

امروز اولین روز ماه رمضان در ایرانه و دومین روز در ترکیه اول از همه این ماه و تبریک میگم و حس غریبیه که امسال روزه نمیرم
ولی برای سحر بیدار میشم سحری حاضر میکنم یوکسل و صدا میزنم و پیشش میشینم تا اذان بگه با وجود کمبود خواب ولی این کار و میکنم
شب اول یکتا ساعت 2 بیدار شذ شیر خورد خوابید ولی دیشب دقیقا زمانی که داشتم سحری حاضر میکردم بیدار شد شیر خورد یه کم خندید و ما رو نگاه کرد و موقع اذان خوابید از وقتی دنیا اومده با استثنا از بعد اذان یعنی نیم ساعت بعدس بیداره خیلی لطف کنه 5 و نیم بیدار تا ساعت 10-11 صبح
این دو شب برای بیدار شدن سحری با صدای دهل بیدار شدم جالبه اینجا از 1 ساعت قبل اذان توی کوچه ها دهله قشنگی میزنن چیزی که تو ایران ندیدم
اینجا با توجه به اینکه مشهوره ترکیه بی بند وبارن و فلان و بهما عقایدشون از ما خیلی قویتره خیلییی مثلا یران معمولا بعضی ها سحر بیدار نمیشن ولی اینجا عادته ه حتی اگه شدخ یه جرعه اب باید خورد
یا اینکه موقع اذان هر جا موزیک باشه چه عروسی چه رستوران چه هر جایی موزیک قطعه تا بعد اذان
موقع اذان کسی نمیخوابه یا پاش دراز نیست
نمازشونم که سر وقته و5 وعده الن که ماه رمضانه نماز تراوی ارن که یک ساعته مثلا الا ساعت 10 اذان شب میگه تا 11 شب نماز میخونن نمیدونم فکر کنم 37 رکعته

از اینا بگذریم دخترک الان خوابه دستاس از هم باز پاهاش از هم باز و راحت خوابه منو قشنگ از بقیه تشخیص میده عاشق شیر خوزدنشم یه ادا و اطفارایی میاد مثلا گه دیر بهش شیر بدم حین شیر خوردن دعوا میکنه هی میگه اووما اوما یا بعضی وقتها اذیتش میکنم میگم ممی رو ببوس تا شیر بدم اونم میخنده و هی میگه او او او
صبحها وقتی بیدار میشه اگه دلش درد نکنه و راحت باشه همچین برای خودش حرف میزته انگار کله گنجیشک خورده بعضی وقتها دلم نمیاد بخوابم بیدار میشم ماچش میکنم
امروز مثلا بابش از سر کار اومده همچین تند تند براش حرف میزد دعوای باباش هم میکرد
خلاصه مادر بودن با همه زحمتاش خیلی شیرینه
خوشحالم یکی از بچه های نی نی سایت سفید برفی دئباره بارداز شده بهش تبریک میگم ایشالله روزی همه منتظران 

 

 در ضمن مرسی از کامنت هاتون دوستای گلم نمیرسم جواب بدم ولی اینجا از همتون تشکر میکنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد