یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

۶۳

شسلام به همه دوستای خوبم
اول از همه میخواستم از همتون تشکز کنم
از یاسین عزیز و همسرش  و سارا کوچولو به خاطر هدیه های قشنگی ک برای یکتا از مالزی فرستادن دقیقا همون روز که از بیمارستان اومدم بستشون رسید و ما رو شر منده کردن یادمه چند ماه پیش یکتا و سارا تو ترکیه همدیگر رو دیدن با هم رستوران رفتن پارک رفتن چقدر زود گذشت و الان هر دو فرشته قدمشونو به دنیا گذاشتن
پرنده خانم از شما هم ممنون عزیزم تنها چیزی که میتونم بگم اینه که ایشالله شما هم هر چه زودتر میوه عشقتون نصیبتون بشه امین
تشکر ا همشهری عزیز به خاطر لطفت و دعاهات و ایشالله زندگی شماهمیشه سرشار از شادی و خوشی باشه
ممنون از زهرا جون مرسی خانمی لطف داری شوهرت اگه کاری داره ترکیه و کمکی از ما بر بیاد خوشحال میشیم ما انکارا هستیم اگه کاری بود در خدمتیم


یکتا الان خوابه و فرصت پیدا کردم کمی اینترنت رو نگاه کنم دخترم کمی زردی داره ودکتر گفته تنها راهش شیر خوردنه که دخمل ما تنبل فعلا نگرانیم بابت همین زردیشه ایشالله فع بشه

مامان گلم این هفته ایشالله میاد گرچه در کنارم نبود و واقعا تنها بودم ولی  خدا با من بود الان که فکرشو میکنم خدا خیلی بهم جرات داد  و انرزی چون فکرشو کنید تو کشور دیگه زبونو نصفه بدونی با همه خوبیهای شوهرم و خونوادش ادم دلش میخواد مثلا مادری خواهری دوستی پیشش باشه که تنها خدا با من بود و قرانی که همش باز میکردم و میخوندم و چقدر اسون گذشت خدایا شکرت صد هزار بار

یکتا برای همه اینقدر عزیزه که همش خالشو و عمو ش تا از سرکار مان اول میان خونه ما و بغل بغل یکتا بابا بزرگ و مامان بزرگشم هی میگن بری ایران ما چکار کنیم مادرشوهرم از حق نگذریم بعضه بعصی از مادر شوهرای ایرانن از روزث که ائمدم همش خونمونه تمیز میکنه غذا میپزه صبح ساعت 7 صبحونه مفصل اماده میکنه و نو بیدار میکه پای یکتا رو تمیز میکنه و خدا ازش راضی باشه 

مادر شدن حس شیرینیه و با همه ی خوابیهاش قدرت ادم زیاد میشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد