یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

۵۵


 سلام به همه دوستام
میدونم تنبل شدم ولی ایشالله این ماه بگذره و بار مو به اصطلاح زمین بزارم تند تند میام
ساعتام بهم خورده مثلا خوابم غذا خوردنم برای همین وقتمم بهمریخته
شنبه سرویس خواب یکتا رو سفارش دادیم که پنجشنبه میارن سه تکه هست و تختشم قابل بزرگ شدن رنگم صورتی باز گرفتیم قالی اتاقشم گرفتیم که صورتی گل گلیه عین پردش حالا تکمیل شد عکس میزارم وان حمامش هم خریدیم کهخ خیلی خوب پایه داره و در حالت ایستاده تو اتاق میشه شستش و خطر افتادن هم نداره فقط میمونه ساک شامپو و پودر و روغن و دستمال مرطوب و غیره که هفته اخر میخرم و برای احتیاط دو تا سرویس لباس نوزاد بگیرم برای بیمارستان که اگه مامانم نرسید به زایمانم اماده باشیم پوشک بچه هم همه میگن بخر 7 یا 8 بسته ولی خودم ترجیح میدم 2 بسته پریما یا جان ببه بگیرم ببینم حساسیت نداره بعد ایسالله تعداد بگیرم
میمونه وسایل مورد نیاز برای خودم که دو دست لباس بگیرم یعنی ست بلوز و شلوار که به نظرم راحت تره و بقیه وسایل
میبینید فکر ادم زیاد میشه از ته دل دعا میکنم همه شما هایی که اول راهین زود مامان بشین و هر کسی هم در حسرته حسرتش تموم بشه
یه فکر دیگه ای که دارم قراره من تیر بیام ایران بعد یوکسل مرداد بیاد از یه طرف هم ممکنه واکسناش به ایرن بخوره که خونوادم میگن تو که این همه صبر کردی بزار 2 ماعش بشه و بچه سفت تر بشه بعد بیا فعلا موندم چکتر کنم 

برام دعا کنثد دوستان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد