یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

۵۴

سلام به  همه دوستای خوبم
یه مدت نبودم چون تقریبا هم سرم شلوغه و هم اینکه بعضی وقتها درد های بخصوصی دارم شبها که یکتا اینقدر میاد بالا که نفسم بند میاد نمیدونم سرشه یا پاشه همچین فشار میده که جدا فکر میکنم دارم خفه میشم
با این اوصاف از این چیزا گذشته فقط 4 یا 5 هفته به پایان راه مونده و شروع استرس از همه لحاظ تو این مدت دنبال کارای یکتا هم بودم برای رفتن به ایران میخواستم اسمش.و بزنن تو پاسپورتم که گفتن بهش پاسپورت تعلق نمیگیره اسمشم نمیتونی بزنی تو پاسپورتت چون که با مرد خارجی ازدواج کردی حالا میخوام این هفته جمعه برم پیش سفیر بگم دلیلش چیه مگه خلافه چطور به بچه مرد ایرانی که زن خارجیداره هم شناسنامه تعلق میگیره هم پاسپورت ولی زن ایرانی چه فرقی داره مگه بچم از خون من نیست خلاصه ببینم چی میشه ولی ناراحتم که هیچ هویت ایرانی نداره من برم دوباره نشستم دارم  خفه میشم مواظب خودتون باشین ممنون که نگران من بودین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد