یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

۴۵

سلام به همه دوستای عزیزم امروز دوم فروردین و عیدتون مبارک
امسال برای من سال متفاوتی بود شنبه همه کارامو کردم سفره قشنگی هم انداختم تلویزیون هم همش روی شبکه های ایران بود خلاصه ارایشگاه هم رفتم یوکسل هم که سر کار بود ساعت 3 اومد و اونو هم فرستادم ارایشگاه و لباس براش اماده کردم خلاصه از ساعت 6 که 30/7 عید باشه اشکای من جاری بود تا دو دقیقه قبل سال تحویل خوب عید هم شد و روبوسی و خنده برعکس همه سالهاوکه موقع تیک تیک ثانیه ها گریم میگرفت امسال گریه هام قبلش بود
خلاصه زمان تلفن به ابران شد که متاسفانه همش اشغال بود صبح یکشنبه دیدم بیشتر شبکه های ترکیه جشن نوروز و گرفتن چون امسال جهانی  شده قبلن کردها جشن میگرفتن و ترکا همد با کردا بدن دوست نداشتن ولی امسال جشن گرفتن
ساعت 10 بود دیدیم تلویزیون داره یکی از پارکای انکارا رو نشون میده که جشن گرفته بودن ما هم با عجله رفتیم جاتون خالی عالی بود از 15 کشور اومده بودن و همه با لباسای سنتی رقص اجرا میکردن خیلی خیلی قشنگ بود برای من جالب بود چون اولین بار بود میدیدم تا ساعت 3 طول کشید بعد به مردم هدیه دادن عروسکای سنتی تخم مرغ رنگی و بعد هم نهار ساعت4 تا 7 هم تو سالن کنسرت بود و رقص اونم همون کشورها خیلی خوش گذشت روز متفاوتی بود چون با فرهنگ چندتا کشور اشنا شدم خیلی خوشگل بودن لباسای سنتی زیبا ایشالله قسمت بشه ببینید اینم عید من امروز هم ساعت 30/6 صبح فیلم به روح پدر م رو دیدم قشنگ بود
بازم میگم عیدتون مبارک خوش باشین هموطنام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد