یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

۳۵

امروز زنگ زدیم برای جواب گفتن یه مشکلی هست تو فیلمش باید فردا بیاین با دکتر صحبت کنید شاید دوباره تست بگیریم اینم از امروز خنده داره همیشه باید انتظار طول بکشه حالا فردا چی بشه خدا میدونه
خیلی دلم تنگ شده بود برای نوشتن از همتون هم به خاطر همدردیهاتون یه دنیا ممنونم
خدا رو شکر چیزی که فعلا بهم تو این غربت ارامش میده لگد زدنهای یکتا هستش فکر کنم دختر مومنی بشه چون وقتی از موبایل دعا گوش میدم بیشتر حرکت میکنه تا وقتی که موزیک گوش میدم
الان یکماه میشه نتونستم برم دکترم همش میگم جواب بیاد بعد با خیاله راحت میریم دکتر
این هفته مامانم و بابام تونستن منو از وبکم ببینن و صدامو بشنون تا خیالشون کمی راحت بشه فقط بهم گفتن چرا ضعیف شدی خودمم نمیدونم شکمم شاید یه کم بزرگ شده هنوز قد توپ نشده  خدا کنه اگه من چاق نشدم یکتا خوب رشد کرده باشه
یه چیز بگم بخندین ولی خودم اشکم دراومد
دیروز دلم قیمه بادنجون میخواست با هزار تنبلی و مکافات پختم یوکسل هم یه برنج برام  پیدا کرده خوبه شبیه ایرانه اسمش یاسمینه شایدم ایرانی باشه خلاصه پختم و حسابی هم رنگ و لعاب داشت مادر شوهرم در زد گفت تنهایی بیا بالا مادر بزرگ پدر بزرگ اومدن احوالتو میپرسن خلاصه قابلمه به دست رفتم بالا اونها داشتن نهار میخودن تا من غذا مو بکشم اونا غذاشون تموم شده نشستم پشت میز اولین قاشقو خوردم دومیش دیدم یه صدای وحشتناکی اومد وایییییی پدربزرگ زده بود زیر استفراغ اینقدر بالا اورد که نزدیک بود منم بالا بیارم خلاصه غذا کوفتم شد دیگه حتی یه قاشق هم نخوردم همش موند اینم از خوش شانسی بنده
روز ولنتاین چه کردین؟ اینجا که خیلی شلوغ بود منم یه کیف خوشگل با بسته بندی قرمز گیرم اومد اینم اولین ولنتاینمون ولی خوب چون همه تو فکریم زیاد حال نداد
دعا کنید دیگه فردا جواب بیاد
راستی اینجا هوا از 10 درجه زیر صفر شده 14 درجه بالای صفر یعنی بهاری بهاری
این 5-6 روز تعطیلی هم حتما بهتون خوش گذشته وای بوشهر رو که میگفتن عین عید شلوغ بوده
دختر خواهرم قبلا نوشتم خیلی بامزس بهش میگم خاله چی دوست داری برات بیارم از اینجا میگه نون فقط نون میخوام به خواهرم میگم خل شده میگه نمیدونم میره خونه همسایه ها هم میگه خاله یه کم نون میدین من بخورم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد