یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

۳۴

مرسی از همه دوستام بخاطر اینکه به فکر منید و دعا میکنید مطمئنم خدا بندهاشو تنها نمیزاره
فعلا که نمینویسم منتظرم جواب ازمایش بیاد ایشاله چهارشنبه صبح میریم بیمارستان که جوابو بگیریم درسته هیچ چیزی معلوم نیست ولی خوب نوع ازمایش ادمو میترسونه فعلا که از اینترنت روی موبایلم دعای توسل و حدیث کسا و زیارت عاشورا گذاشتم و هر روز گوش میدم از دخترمم خواستم همراه من دعا کننه جالبه برام وقتی این دعاها رو گوش میدم اونم بیشتر تکون میخوره یه کم که گریه کنم خیلی بیشتر حرکت میکنه دیگه توکل به خدا من که غریبم خودش یه رحمی میکنه
میدونم پستام غمگین ولی ایشالله دلم که شاد بشه هم مینویسم هم به دوستای گلم سر میزنم
مواظب خودتون باشین 

 

 

مرسی از همهتون ولی امروز جواب حاضر نبود یا فردا و نهایتا جمعه ببخشید که نگرانتون کردم 

 دیروز رفتیم بیمارستان گفتن جواب سه شنبه بعد از ظهر حاضره فقط تونستیم اندسکوپی انجام بدیم و سونو از گلوش که خدا رو شکر مشکلی نبود ولی میمونه جواب تست سرطانیه کیستها که توکل به خدا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد