یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

۳۱

سلام به همه دوستای خوبم
بهتون گفتم یوکسل قراره ام ار ای بشه جوابشو گرفتیم تو گلوش دو تا کیسته که باید عمل کنه و بدیم لاپروسکپی برای مشخص شدن نوعش که خدای نکرده سرطانی نباشه برای همین یه کم گرفتار بودم هم نگرانی داشتم هم همراهش میرفتم دکتر ایشالله که دعا کنید چیزی نباشه
مواظب خودتون باشین 

 

 

خوب یه کم بنویسم بهتره
این چند روز حسابی برف هم بارید انکارا هم که همش تپه است عین تپه تلویزیون شیراز همه محله ها تپه داره همچین برفی هم که بیاد دیگه ماشینا نمیتونن حرکت کنن چون لیز میخورن میرن پایین
مجبور شدیم با تاکسی بریم یا دولموش صبحونه هم معمولا میرفتیم کافه های صبحونه خوری که انواع و اقسام نونها رو داره یه روز صبح که رفتیم صبحونه بخوریم دیدم دخترای 16-17 ساله قرار داشتن و با هم چای خوردن اونطرفترشم یه دختر و پسر همون سنی جیک تو جیک بودن به یوکسل گفتم ببین اگه یکتا یه روزی همچین کارایی بکنه در حضور تو که باباشی میگم هی خانم یکتا گوش کن اگه از این مدلی بشی حسابت با منه تا قبل از اینکه بری دانشگا ه خودم میبرمت خودم میارمت تنها دوستت من باید باشم مگه مامانت دوست باز بوده که تو اینکارا رو بکنی یوکسل هم هی میخندید گفتم نخند جدی میگم اونم گفت باشه خوب کاری میکنی اینجا هم نوشتم که یاد یکتا باشه
مامانم دیشب ساعت 10 زنگ زده 20 دقیقه حرف زدیم دلنگرانه یوکسله دوباره امروز صبح زنگ زده میگه دلم هواتو کرده رفتم دو تا کارت خریدم میگم مامان والا مخابرات ارزون تره بهت زنگ میزنم اینقدر کارت  نخر میگه دلم تنگه حالا اینقدر اونها میگن بخدا جرات نکردم یه بار من بگم دلم تنگه همش تو خودم میریزم بهشون میگم صبر کنید من راحتم دروغ میگم چکار کنم
دوباره بعده 10 دقیقه میگه نمیشه برایرزایمانت بیای ایران گفتم اینارو چکار کنم اینا تازه میگن تا 40 روز بعده زایمانت نباید بری بیرون
خلاصه یه کم هم با یوکسل حرف زد و قطع شد
پشت سرش دوباره زنگ زد یوکسل میکفت گناه داره بگو قطع کن ما بریم مخابرات خلاصه یه 20 دقیقه هم غیبت کردیم دلمون باز شد و کارت دوم هم تموم شد ولی خدایی غیبت مادر و دختر و خواهر حال میده 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد