یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

۲۶

دیشب هم کم محل بودم با یوکسل ولی نه اینکه رومو برگردونم اتفاقا بازی هم کردیم بیشتر اون ناراحت بود امروز مفصل حرف زدیم معلوم شد از همون شب عذاب وجدان داشته و تو خودش بوده به هر حال طوری شد الان که رفته خرید دو بار زنگ زده مثلا 20 دقیقه دیگه خونه هستم حالا ی ا ترسیده یا فهمیده
خدایی این پستو خوندین دفعه بعدی که پیتزا خوردین یاد من باشین دیروز گفتم پیتزا بخوریم خوب هر پیتزا 5000 بود هر چی من هر گازی که میزدم مزه مزه کردم هیچی نفهمیدم همش قارچ بود و سوجوک و سوسیس و پنیر با نونش که مثل خمیر باد کرده بود آفرین میگم به پیتزا پیتزا خیابون ستار خان و پیتزا بازار با اون سسش اینجا انگار با سس مایونز قهرن سالاداشون فقط بگم یه قاشق لیمو روشه دیگه خشکه خشک  دونر ترک که معروفه گوجه داره و پیاز همین نه خیار شوری نه سسی تازه ایران به یوکسل کباب ترکی دادم هر کدوم 1 کیلو وزنش بود از بس سس مخصوص و پنیر پیتزا توش بود تازه همرا سرو  هم دوباره سس داشت تازه یه چیزه دیگه اینجا خمیرای نون ساندویچی رو در نمیارن میگن گناه داره با انگشت داخل نون رو فشار میدن خمیره خوب میچسبه به نون وای هات داگ نارون و پامچال کجایین؟؟؟؟ چه پسته شکمویی نوشتم ولی درد دلم بود

فائزه جون خواستی در اون مورد برام ایمیل بده ادرسم تو دو پست قبل هست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد