یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

۲۳

سلام خانم خانمای یکتا خانم ببین چقدر لوست کردم
آهان الان یاده یه سریال طنز بود تو ایران باغ نمیدونم چی مهران مدیری میگفت فروغ بابا منم باید به بابایی بگم بهت بگه یکتای بابا
وای دیشب تیم بابایی فوتبال داشت البته باختا ولی تو تیم حریف یه پسره بود اسمش یکتا بود اول فکر کردم اشتباه میکنم ولی وقتی انگلیش نوشت یکتا باورم شد پناه بر خدا
پارسال داشتم کارامو میکردم برای مهاجرت به استرالیا اخه رشته منو توی روزنامه ایران دیدم زده برای کار میخواد به وکیل زنگ زدم مریم زمانی گفت اول ایلس رو بگیر منم 8 میلیون میگیرم بعد چون سابق کار مرتبط داری راحت میشه رفت خلاصه در حال رفتن به کلاس برای ایلتس بودم که افتادم تو جریان طلاق تازه برای فوق هم مجاز شدم که تا 13 خرداد وقت  داشت ولی من 25 خرداد سایتو باز کردم فقط تونستم برای یادگاری ازش پرینت بگیرم
الان مدتیه فکرم مشغوله خودم اقدام کنم سایت مشاغل استرالیا رو هم باز کردم دیدم رشته منو میخوان فقط میمونه امتحان ایلتس که قبلا شنیده بودم ترکیه اسونه چون خودشون حرفه ای نیستن برام دعا کنید بتونم موفق بشم میگم من که غریب شدم حالا چه استرالیا چه ترکیه ولی جایی که بتونم پیشرفت کنم بهتره اینجا میتونم برم دانشگاه ولی پیشرفت تو استرالیا فرق داره برام دعا کنید خیلی شاید خدا خواست پیروز شدم فعلا قراره کتاب های ایلتس رو بگیرم تا یکتا نیومده 4-5 ماه وقت دارم توکل به خدا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد