یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

۱۲

امروز شنبه هست و روز تعطیل ولی شوی ما سرکاره همکارش که دوستشم بود با رئیسشون دعواش میشه و مثله همیشه اونی که قدره رئسه و اخراج میشه دوتا هم بچه داره انگاری همه جای دنیا وضع همینه بالادست زورگو هست به هرحال کار آقامون زیاد شده دیشب ساعت11 اومد صبحم ساعت7 رفته هنوز نیومده
یه چیزه جالب الان یکماهی هست از وقتی رفتیم رستوران ایرانی و صدای هایده رو شنید عاشقش شده منم براش دانلود کردم هر جا میریم تو ماشین با صدای بلند میزاره مخصوصا اهنگ عشق اگه روز ازل در دل دیوانه نبود تا ابد زیر فلک ناله مستانه نبود کم کم از بس گوش داده داره حفظش میشه بعضی جاها رو همخونی میکنه
جالبه تو روستاشون که رفتیم قبل از رفتن داشت ماشینو اماده میکرد همچین بلند گذاشته بود صداش همه جا میرفت روستاییها هم گوش میدادن
خوشحالم از این بابت
خوب از جشن عروسی بگم اول رفتم سالن گرفتیم 2 میلیون تومان دادیم البته اینجا سالن کیک رو میده پذیرایی شیرینی و کولا میده ارکستر دارن یعنی3خواننده دوتا زن و یه مرد و یه البوم عکس هذیه میدن دیگه تقریبا همه چیز امادس مثله ایران نمخواد داماد بره دنبال کیک و شیرینی و میوه و خواننده
بعدش رفتیم لباس دیدیم از روی ژورنال انتخاب کردم و خریدیم یعنی قرار شد بدوزن یه هفته ای تحویل بدن
بعد رفتیم ارایشگاه و اتلیه عکس نوبت گرفتیم
تاریخ جشن 10 روز بعد بود اینو بگم که وروجک ما تو عروسیمون حضور داشت و ما نمیدونستیم و کلی بعدا خچالت کشیدیم چون تصمیم ما برای بچه دار شدن بهداز نوروز بود که از ایران برگشتیم ولی دیگه شد
روز عروسی ساعت 11 نوبت ارایشگاه بود ساعت 2 عکاسی و ساعت 30/3 سالن
من که شاخم در اومده بود که ایران عروس ساعت 7 صبح میره ارایشگاه 2 میندازنش بیرون اینجا 3 ساعت بسه!!!!
ارایشگاه سالن بزرگی بود دوتا اقا مو درست میکردن و دوتا خانم ارایش
اینو بگم اینجا برات ابرو برنمیدارن ناخن هم اگه میخواهی با خودته
اول موهامو با بابلیس پیچیدن بعدش رفتم برای ارایش که هر چی خودت میخواستی من گفتم ملایم و واقعا قشنگ ارایش کرد ملیح موهامم طبق خواست خودم بود و اونم عالی شد لباسم هم عالی همراهش دسته گل و تور و تاج و سبد هدیه هم بود قیتش 500 هزارتومن شده بود
رفتیم بعدش خونه داماد و یه روبان قرمز دور کمر من بستن و یه روبان قرمزروی بازوی داماد ساقدوش داماد هم روبان سبز دور بازوش
رفیم سالن اولش رفتیم تو یه اتاق و از دوتامون پذیرایی شد و فیلمبردار ازمون مصاحبه کرد من که نمیفهمیدم چی میگه عشقم جواب میداد
بعد اومدیم بیرون بریمروی سن رقص دونفره ولی قبلش همه زوج زوج با شمع توی دستاشون برامون تونل درست کرده بودن و ما از زیر دستاشون رد شدیم چراغها هم خاموش فقط شمعها روشن بود
رفتیم برای رقص دونفره همه زوجها هم اومدن قرار بود اهنگ سلطان قلبها باشه کلی تمرین داشتیم که اشتباهی اهنگ بیا عاشقم کن بنیامین پخش شد من که همش درحین رقص داشتم از خنذه میمردم بیا عاشقم کن عاشقم کن.....
بقیه رو بعدا مینویسم  دوستان 

------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

اسم عشقم yüksel بعد از این اسمشو میگم یوکسل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد