یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

1/5

دختر گلم امروز یک ساله و نیمه شدی و چقدر زود گذشت هر وقت به بازی کردنت به نازکردنت به قد کشیدنت نگاه میکنم باورم نمیشه که تو همون نی نی کوچولوی منی که اولین خاطره موندیه عشقمون شدی پارسال این موقع ها یادمه از ایران برگشتیم و بعد از یک ماه رفتم سر کار و چقدر اون موقع غصه میخوردم وقتی رفتارای خانومانت رو میبینم تو دلم به خودم میبالم وقتی که ازت ناراحتم و بهمت اخم میکنم اینقدر تو چشام نگا میکنی که بهت لبخند بزنم امشبم میخوام برات یه جشن کوچولو بگیرم که خاطره یکسال و نیمگیت برامون یادگاری بشه

منو ببخش مامانی که دیر به دیر وبلاگت رو آپ میکنم قول میدم زود به زود با عکس های جدیدت بیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد