یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

امروز ایران روز مادر و روز زنه این روز رو به همه مادر های  سرزمینم تبریک میگم  

به عزیزای خودم مامان جونم خواهر عزیزم تبریک میگم 

 

امسال که خودم مادر شدم تازه قدر ذره ذره محبت های مادرمو بیشتر درک میکنم 30 سال از عمر من گذشته و 30 سال زحمت و فکر و دغدغه من رو داشته و میدونم که هنوز  هم دلنگرانه منه اینو از تلفن هایی که هر روز بهم میزنه میفهمم و همیشه از خدا میخوام که بهش سلامتی بده درست یادمه پارسال دقیقا 10 روزه دیگه مامانم اومد پیشم از قبل بلیطش رو برای یه هفته قبل از زایمان من گرفته بود ولی من زود زایمان کردم  

قشنگ یادمه شب اول که بستری بودم بهش خبر ندادم چون میدونم چقدر نگران میشه فقط روز عمل نیم ساعت قبلش برای اینکه شاید انسانه دیگه مردم بهش گفتم و چقدررررررر اشکککککککک میریخت و الان میتونم حالشو درک کنم  

 

مدت 20 روزی که پیشم بهترین کمک حالم بود 

مادر هیچ وقت تمام محبت هایی رو که برام کردی در طول این 30 سال از یاد نمیبرم و امیدوام خدا به من قدرتی و توانایی بده که بتونم همه خوبیهاتو جبران کنم ان شالله 

 

 

 

دو موجود هستی گرامتر است 

یکی میهن و دیگرش مادر است 

ستایش کنم زن که او مادر است 

که مادر سزاوار زیب و زر است 

تو ای مادر من نوای میهن من 

کنم خواب در آغوشت ای سرور من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد