یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

روزانه

ماشالله چقدر ایرانی برای عید اومده ترکیه دیشب شبکه خبری ترکیه داشت گزارش میداد که ایرانی ها در ایام تعطیلات نوروز خیلی به ترکیه سفر میکنن حتی اسم گوگوش رو هم برد که خواننده محبوب ایرانی هاست و 24 مارچ در استانبول کنسرت داره اینم یه تبلیغ بود از طرف ترکها برای گوگوشه خدا شانس بده اون موقع ها که هنوز دوباره خواننده نشده بود یعنی شعرهای ایام جوانیش خوشم میومد از آهنگاش مخصوصا مرداب پیر اما الان بدم میاد ازش از شعرهای جدیدش اصلا خوشم نمیاد مخصوصا یه آهنگی هست که عین تیپ مدونا رو زده با لباس قرمزه احساس میکنه در حد مدونا شده  

 

به هر وبلاگی سر میزنم غایبن احتمالا در گشت و گذار نوروز هستن ایران که بودم خوشم نمیومد از دید و بازدید ولی الان خوشم میاد یادش بخیر وقتی میرفتی خونه کسی اون موقع که بچه بودیم دلمون عیدی میخواست یه داداش دارم 2 سال ازم بزرگتره مینشستیم عیدیهامونو میشمردیم بعد از عید هم اون چیزی که دلمون میخواست رو میخریدیم یادمه 9 ساله بودم دلم از این اورگها میخواست تازه اومده بود اون موقع هم که مثله الان نبود که این همه تنوع اسباب بازی باشه و پدر و مادرها از این مغازه برن اون مغازه برای بچه ها خلاصه اون سال اونو خریدم انگار که دنیا رو داشتم  

یه بارشم یه جامدادی دلم میخواست از اون مدرنهای اون زمانه که رمزی بود یا یه دکمه میزدی پاکنت میومد بیرون اونم خریدم  

ای یادش بخیر .... 

وقتی بزرگتر شدیم میدونستیم که عیدی کم گیرمون میاد و خجالت میکشیدیم از کسی عیدی بگیریم  

وقتی دیگه از سنه عیدی گذشتیم باید پذیرایی مهمونا رو میکردیم که بگن چه خانمه  

بعد از ازدواج هم که همش در فکر تهیه سفره هقت سین شیک و پیک و خرید لباس و غیره گذشت حالا هم که از دیار دوریم سعی کردم که سنت رو به جا بیارم 

از شبکه جام جم هم اومده بودن انکارا و جشن نوروز داشتن که نشد برم شوی لباس اقوام ایرانی هم تو آنکامال بود که نشد برم دیگه هیچ خبرهای عید ایران هم که از مامان و خواهرم میگیرم  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد