یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

برف

برف به شدت در حاله باریدنه  ....... 

 

این هفته دوره 20 روزم تموم میشه  و نمیدونم آیا برم سر کار یا نه؟؟؟؟؟؟  

از یه طرف میگم یکتا تنها میشه البته مامان بزرگ و بابابزرگ و عمش مواظبش هستن بابا بزرگش سوپ براش درست میکنه شب هم خودم درست میکنم ولی خوب منو ساعت 6 میبینه 

 

از طرفی کار کردن رو هم دوست دارم چون زحمت کشیدم 4 سال درس خوندم ایران کار کردم بعد بخوام بشه خانه دار هم یه کمی سخته چون دوست دارم پیشرفت کنم پیدا کردن کار هم هر زمان امکان پذیر نیست چون امسال 30 ساله میشم نمیدونم چکار کنم ...... 

 

امروز سوار اتوبوس از یه سر بالایی به زور کمک مردها رفتیم بالا ولی سر پایینیه اتوبوس سرررررر خورد و ما چرخیدیم و همه جیغ میزدند که الان قل بخوریم ولی مثله چرخ و فلک اینقدر چرخید تاااا خورد به یه ماشینه پارک شده و ایستاد ما هم زود پیاده شدیم و لی با 2 ساعت تاخیر رسیدم به شرکت  

خوب این سختیها رو هم کار کردن داره .... 

برم یا که نرم نمیدونمممم؟؟؟؟؟ لطفا بهم کمک کنید نظر بدین 

 

 

پ.ن: من اگه برم سر کار جمعه و یکشنبه تعطیلم و شنبه هم ساعت 9/30 تا 30/1 سر کارم 

پ.ن 2: برف وحشتناک در حاله باریدنه یعنی امروز من زود اومدم خونه ساعت 4 خونه بودم ولی از اتوبوس پیاده که شدم تا بیام خونه برف که بود هیچ بوران هم بود یعنی باد روی برف که مثله تو فیلمها گردابیه و صدا هووووو میده یعنی 2-3 دقیقه راه تا خونمون داشتم کور میشدم  

تا حالا اینجوری ندیده بودم پارسال برف اومد نه اینجوری امسال هم دو باری برف بارید اما معمولی حالا که موقعه بهاره این برف وحشتناک داره میباره خدا کنه فردا راه باز باشه آخه میدونید آنکارا همش تپه مانند مثلا من که شیرازیم برام تپه تلویزیون خیلی تپه شیبداری بود .ولی در برابر تپه های اینجا که همه خونه ها روش ساکنن بچشون هم نمیشه به خاطر همین اینجور برف باریدن همه چی رو مختل میکنه  

یوکسل هم هنوز که ساعت 7 ترسیده خونه خدا کنه ماشینشون سررررر نخوره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد